Asiakaskokemus haltuun - miten parannat asiakaskokemusta ja omaa liiketoimintaasi

  • Ajankohta: 01.09.2020 - 03.09.2020
  • Koulutuspaikka: Kymenlaakson kesäyliopisto, verkkokoulutus
  • Luennoitsija: Elina Saarela ja Hanna Nieminen
  • Ilmoittautuminen päättyy: 18.08.2020
  • Hinta: 130 eur

Tapahtuman kuvaus

Onnellinen asiakas. Yrityksellesi varsin keskeinen henkilö. Mutta kuinka hyvin tunnet hänet? Tiedätkö missä kaikissa tilanteissa ja kanavissa hän kohtaa yrityksesi? Millaiseksi hänen asiakaskokemuksensa muodostuu? 

Koulutuksen aikataulu: verkkoluennot 1.9., 2.9. ja 3.9.2020 klo 17-19

Kenelle: yritykset, yhteisöt ja yhdistykset, jotka haluavat kehittää omaa asiakasymmärrystään ja asiakaskokemustaan

Kouluttajat:

Elina Saarela, Master of Business Administration, Digital Business
Elina on markkinoinnin moniottelija, strategisen suunnittelun, sisältömarkkinoinnin, asiakaskokemuksen kehittämisen ja tuotteistuksen sekä osaajamarkkinoinnin asiantuntija. Elinan tavoitteena on aina luoda lisäarvoa liiketoimintaan.

Hanna Nieminen, Kauppatieteiden maisteri, myynnin ja markkinoinnin digiosaaja
Markkinoinnin ja viestinnän tekijä Hanna on intohimoinen sisältömarkkinoija, innostunut sparraaja, wannabe-kasvuhakkeri ja tulevaisuuden visioija. Hannan painotus on vahvasti asiakaslähtöisessä markkinoinnissa.

Koulutuksen tavoite: 

• Ymmärrät yhä paremmin miksi asiakaskokemusta tulee johtaa ja kehittää markkinoinnin ja koko liiketoiminnan näkökulmasta
• Saat työkaluja sekä käytännön vinkkejä ja ideoita asiakaskokemuksen johtamiseen ja mittaamiseen 

Sisältö:

Osa 1: Asiakaskokemuksen ABC

• Miksi asiakaskokemuksesta kannattaa puhua?
• Mistä asiakaskokemus muodostuu?
• Myyttejä asiakaskokemuksesta 

Osa 2: Asiakasymmärrys ja palvelupolku

• Tunnetko asiakkaasi?
• Mikä on ostajapersoona ja miten se syntyy?
• Asiakkaan palvelupolku ja kohtaamispisteet 

Osa 3: Asiakaskokemuksen johtaminen

• Kenen vastuulla asiakaskokemus on?
• Miten asiakaskokemusta voi johtaa?
• Miten asiakaskokemusta voi mitata? 


Oikeus muutoksiin pidätetään.

Lisätietoja: Marjatta Niskanen
Puh: 044 747 8501
Sähköposti: marjatta.niskanen@kymenlaakso.fi


#osaamisenkehittäjä

Yhteystiedot

Kotka

Laivurinkatu 7, 48100 Kotka
Puh. 040 538 0213

Kouvola

Hovioikeudenkatu 6, 45100 Kouvola
Puh. 044 747 8501

Muualla verkossa

Offcanvas

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.