Urheilumarkkinointi ja brandien hallinta 6 op
- Ajankohta: 01.01.2021 - 31.07.2021
- Koulutuspaikka: Kymenlaakson kesäyliopisto, verkkokoulutus
- Luennoitsija: Itä-Suomen yliopiston opettaja
- Ilmoittautuminen päättyy: 01.05.2021
- Hinta: 48 € + Itä-Suomen yliopiston avoimen yliopiston maksu 60 €
Tapahtuman kuvaus
Opinnot ovat osa Itä-Suomen yliopiston Urheilujohtamisen aineopintoja ja jakso sopii hyvin suoritettavaksi myös yksittäisenä opintojaksona.
Aika: Ajankohdasta riippumatonta verkko-opiskelua.
Vaihtoehtoiset verkkotenttipäivät keväällä 2021
tentti 2.2.2021 + tehtävän palautus viimeistään 31.3.2021
tentti 11.5.2021 + tehtävän palautus viimeistään 31.7.2021
Sisältö: Markkinoinnin suunnittelu, urheilumarkkinoinnin keinot, brandin rakentaminen, sponsorointi ja sidosryhmäsuhteet.
Suoritustapa: Verkkoluennot, verkkotentti ja harjoitustyö
Kirjallisuus:
- Mullin, B.J., Hardy, S. and Sutton, W.A. 2007. Sport marketing, 3rd ed., Champaign, IL: Human Kinetics.
Tavoitteet:
Opiskelija perehtyy kokonaisvaltaisesti markkinoinnin eri osa-alueisiin urheilukontekstissa. Opiskelija tiedostaa markkinoinnin haasteet ja erityispiirteet urheilunsektorilla. Opiskelija tunnistaa markkinoinnin roolit ja osapuolet ammatti- sekä amatööriurheilun kohdalla. Opiskelija saa valmiuksia analysoida, suunnitella ja kehittää markkinointia urheiluorganisaatioissa ja urheilutapahtumien yhteydessä.
Arviointi: Suoritukset arvioidaan asteikolla 0–5.
Oikeus muutoksiin pidätetään.
Lisätietoja:
Rehtori Elina Ivakko
elina.ivakko@kymenlaakso.fi
puh. 040 555 9094