Miksi laadukas tuote ei yksin riitä? - Kilpailukykyä erinomaisella palvelulla

15.11.2018 klo. 09:00 - 16:00
Kouvola

Asiakas on tänä päivänä yhä vaativampi. Se asiakkaan saama palvelu, joka vielä eilen oli tarpeeksi, ei tänään riitä alkuunkaan. Asiakas on yhä enemmän kiinnostunut saamastaan hyödystä ja kokonaisvaltaisesta asiakkaana olemisen kokemuksesta. Suosittelut ovat hänelle tärkeämpiä kuin paraskaan yrityksen tekemä mainonta. 
 
Myös rekrytointi on tänä päivänä vaativampaa. Herättääkö yrityksemme tarpeeksi mielenkiintoa? Halutaanko meille tulla töihin? Millainen maine meillä on?  

Kohderyhmä: toimitusjohtajat, päälliköt, HR, esimiehet, asiantuntijat sekä kaikki aiheesta kiinnostuneet  

Kouluttaja: FT, palvelumuotoilun kouluttaja Marjo Kamila
Marjo Kamila työskentelee vapaana kouluttajana ja tutkijana Seinäjoen yliopistokeskuksen tutkijahotellissa. Hän on mukana Tekesin innovaatiosetelin palveluntarjoajana tarjoten palvelumuotoilua ja muotoilustrategiaa tukevaa palvelua. Hän luennoi, kouluttaa ja vetää työpajoja palvelumuotoiluun, visuaaliseen yritysviestintään ja esiintymistaitoon liittyvissä koulutuksissa niin yritysten kuin julkisorganisaatioidenkin työntekijöille. Vierailevana
kouluttajana Lapin yliopiston Design Management ja palvelumuotoilun opintokokonaisuudessa.
Lisätietoja www.marjokamila.fi

Tavoite: Koulutuspäivän tavoitteena on innostaa yritysten, yhdistysten ja organisaatioiden henkilöstöä ajattelemaan ja kehittämään omaa yrityskuvaansa kokonaisvaltaisesti. Workshopissa käytetään palvelumuotoilun työkaluja, joiden avulla havaitaan oman organisaation kehittämiskohteita.   

Sisältö: Koulutuspäivä koostuu käytännönläheisestä palvelumuotoilun alustusluennosta ja ohjatusta workshopista.

Luento:
• Asiakaskokemus on mielikuvakokemus. Mistä mielikuvat syntyvät?
• Asiakkaan arvot ja tunteet
• Ympäristön ja henkilöstön merkitys palvelukokemuksessa
• Asiakkaan palvelupolku? Mitä tarkoitetaan palvelueleillä?
• Muutamia käytännön palvelumuotoilun menetelmiä vinkeiksi osallistujan omaa työskentelyä varten

Workshop:
• Toteutetaan ohjatusti osallistujan omaan organisaatioon liittyvää asiakaspalvelun ja liiketoiminnan kehittämiseen tähtäävää toimintaa palvelumuotoilun työkaluilla.

Osallistumismaksu 175 €.

Ilmoittautuminen on sitova. Viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen tehdyistä
peruutuksista veloitamme puolet osallistumismaksusta. Mikäli peruutus jää
kokonaan tekemättä, perimme koko maksun.

Ilmoittautumiset kesäyliopistoon 1.11.2018 mennessä.
Lisätietoja: Marjatta Niskanen
Puh: 044 747 8501
Sähköposti: marjatta.niskanen@kymenlaakso.fi

Kurssille ilmoittautuminen

Muistathan, että ilmoittautuminen on sitova. Ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme puolet osallistumismaksusta. Mikäli peruutusta ei tehdä ollenkaan, perimme koko maksun.

Koulutusvahvistus/-peruutus lähetetään sähköpostitse viimeistään viikko ennen ko. koulutuspäivää.

Ilmoittautumislomakkeen lähetä-painiketta klikattuasi saat viestin ”Ilmoittautumisesi on rekisteröity”. Mikäli viestiä ei tule, ilmoittautumisen lähetys on jostain syystä epäonnistunut. Ota tässä tapauksessa yhteyttä toimistoomme.

Rekisteriseloste »

(*) merkityt kentät ovat pakollisia

Henkilötiedot
Yhteystiedot
Tilastotiedot